APMOKĖJIMAS

Palpalbaldai.lt galite atsiskaityti jums priimtiniausiu būdu:
• grynaisiais pinigais atsiimdami prekes sandėlyje
• tiesioginiu banko pavedimu
• elektronine bankininkyste iš visų Lietuvos bankų per Paysera sistemą
• grynaisiais Maxima, Lietuvos Paštas ir PayPost kasose arba Perlo terminaluose

SĄSKAITOS REKVIZITAI:
Gavėjas: MB Trys paletės
A/S: LT603500010005549002
Bankas: PAYSERA LT, UAB
Banko kodas: 35000
Swift: EVIULT21XXX
Įmonės kodas: 305196577
Mokėjimo paskirtis: Jūsų užsakymo numeris arba trumpas prekės aprašymas

PRISTATYMAS

Užsakymus Lietuvoje pristatome per kurjerių tarnybą iki Jūsų namo (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu.
Baldai pristatomi surinkti ir saugiai supakuoti. Baldai taip pat gali būti pristatomi dalinai surinkti ar nesurinkti, dėžėse.
Iš anksto susitarus su palpalbaldai.lt pirkėjas gali pats atsiimti baldus iš sandėlio, esančio adresu Draugystės g. 15, 2 aukštas, Kaunas.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

  1. Prekių grąžinimas ir keitimas
    1.1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties gali grąžinti prekes per 365 kalendorines dienas, jei prekė yra nenaudota ir nepažeista. Šia teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 365 kalendorines dienas nuo prekių pristatymo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją per palpalbaldai.lt Kontaktų skilyje esančius kontaktus.
    1.2. Parduotų prekių trūkumai yra šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
    1.3. Norėdamas grąžinti prekę (-es) 1.2. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu klientams@palpalbaldai.lt
  2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų, kitu atveju prekės negalės būti grąžintos:
    2.1. Grąžinama prekė turi būti tokiame pačiame stovyje kaip ir prieš perkant, nenudėvėta, nesugadinta, be pažeidimų. Prekė turi atrodyti taip pat kaip buvo nurodyta skelbimo nuotraukose.
    2.2. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės (jei jos buvo) ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    2.3. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
    2.4. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
  3. Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
    3.1. Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės
    3.2. Prekės nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių)
  4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  5. Nekokybiškas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats. Jei Pirkėjas neturi galimybės grąžinti prekių pats, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus arba pakeičia kita, Pirkėjo išsirinkta, preke.
  6. Jei Pirkėjas nori atsisakyti kokybiškos nenaudotos prekės nepraėjus 365 dienų laikotarpiui, Pirkėjas tokias prekes pats pristato savo transportu savo sąskaita per protingą terminą.
  7. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
  8. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
  9. Prekės gražinimo atveju, kai Pirkėjas yra įsigyjęs Prekę su nuolaida arba atsiskaitęs dovanų kuponu, Pirkėjui yra grąžinama tik už jo Prekę realiai sumokėta suma.